maandag 10 maart 2014

Lentegevoel

Wat een heerlijk zonnetje! Zo vroeg in maart, alles lijkt dan anders.
Zin om vroeg mijn bed uit te gaan, huis aan kant, was buiten en foto's maken.
Ondertussen heb ik de afgelopen tijd wel al heel wat foto's op instagram gezet. Deze toch ook nog maar even op mijn blog zetten. Want er zitten een paar leuke tussen vind ik zelf haha! Ik merk dat mijn kijk op stillevens verandert. En ik ben hard aan het sparen voor een goede camera. Maar dat houdt mij niet tegen om toch gewoon plaatjes te blijven schieten met mijn mobiel.








2 opmerkingen:

  1. Prachtige foto`s,wat is dit genieten,wat een zalig weer,van mij mag het zo blijven,ik ga je volgen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hai Musje, dank voor je lieve reactie! De hele week ziet er nog goed uit, heerlijk! liefs Pauline

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en een fijne dag!