zondag 29 januari 2017

Nog steeds Brocante

Nog steeds Brocante!

Ik verander wel eens (zeg maar vaak) hier en daar wat. Maar de basis is nog steeds hetzelfde. En dat is wit.
Hier en daar is een steigerplank te zien. Vele accessoires zijn ook nog steeds hetzelfde. Misschien heeft het ondertussen nu toch wel een andere plek gekregen. Aangevuld met wat nieuwe items. Zoals het brocante luik, lekker groot en  verweerd met  afgebladerde grijs tinten.



Deze heb ik gekocht op de Brocante Landelijke Markt Drachten . 21 november jl.
Steeds werd ik getrokken naar de kraam van Varie Sfeer&Leven uit Opende (Groningen) 
Alles vond ik mooi en stoer in deze kraam!
We hebben ( mijn man en ik) toen besloten dat prachtige luik te kopen
 en dit heerlijk verweerde klepbankje/krukje.
In april wordt er weer zo'n Landelijke Markt georganiseerd. Daar gaan we zeker weer naar toe!
Hier onder een collagefoto van Varie Sfeer & Wonen zoals ze stonden uitgestald op deze markt.



De volgende keer wil ik jullie graag wat items laten zien die ik heb gekocht bij 
Claire's Brocante & Vintage te Emmeloord
Een heerlijke zaak (oude bloemenkas) vol met brocante, waar ik een aantal jaren geleden zelf ook nog heb gewerkt en  heb geholpen met de inrichting.
Allemaal een hele fijne week!


8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig luik
    En leuk de stoere items
    Kijk al uit naar je volgende post

    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ineke! Ik ben er ook zo blij mee. Wil er nog wel een paar ;)

      Verwijderen
  2. Die luiken vind ik geweldig!!!LIEFS RIA X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja haha ik wil nu overal luiken... maar heb er ook al wat hoor. alleen deze zijn mijn mooiste!

      Verwijderen
  3. Wow, mooi zeg! Ik kan het me helemaal voorstellen, dat je steeds terugkwam bij die kraam. Ik zou daar ook willen blijven rondhangen!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa echt dat gevoel dat je er wil blijven ! Niet om de heb maar zoo fijn aan je ogen ;)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en een fijne dag!