vrijdag 23 januari 2015

Bloempje

Buiten is het lekker fris, mistig en een beetje wit. Binnen is het lekker warm en bloemerig in mijn woonkamer. Alle bolletjes komen uit en gisteren een heerlijke bos rozen gekregen van mijn allerliefste. Zomaar zei hij , ik zag ze en moest aan jou denken. Tja tuurlijk.....! Dus ik dacht dan maak ik even een post en laat de andere bloempjes ook even zien op deze koude winterdag.











Alvast een fijn weekend en nu ga ik bruine bonensoep maken.
Lieve groet Pauline

19 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die bloemen in huis! Eet smakelijk alvast! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je lief dat hij bloemen voor je meeneemt. Haha dat staat grappig.
    Je andere bloemen mogen er ook zijn. Wat bloeien de blauwe druifjes uitbundig.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig de lieve rozen en wat heb je een gezellige sfeer in je huis!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk al die bloemen en bolletjes in huis! Brengt blijheid en vrolijkheid.
    En zo'n lief die die daaraan bijdraagt en bloemen voor je meebrengt, moet je in ere houden.
    En ik wens je smakelijk eten vanavond met een onvervalste wintermaaltijd!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O dat is lief van je man, zeg! Maar jij hebt ook aan ons gedacht door de bloemetjes te delen.
    Ik heb genoten van je mooie sfeerplaatjes, prachtig!
    Fijn weekend, Pauline en eet smakelijk voor straks...
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe meer voorjaar ik zie, hoe blijer ik word! Jij hebt al veel bloeiers in huis en wat lief dat je man zo'n mooie bos bloemen voor je mee nam!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk die voorjaarsbollen..fijn weekend liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi bosje rozen,krijg meteen zin in de lente haha,geniet van het weekend! liefs ramona

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke sfeer met al die bolletjes. Mooie foto's.
    Fijn weekend, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief om zo maar een bos bloemen te krijgen (zijn die onverwachte eigenlijk niet de mooiste?) Maar je hebt het sowieso heel bloemrijk binnen. Alles komt mooi uit en zo heb je meteen de lente in je gezellige huis.
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig zo op deze natte trieste ochtend jouw mooie bloemen pracht te zien
    Fijn weekend
    Groet Ineke
    (Rolinabrocantewonen)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige rozen. Het ziet er al echt voorjaarsachtig uit, met al die bolletjes. Gezellige foto's. Fijn weekend, groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Pauline,

    Welkom op mijn blog...heel leuk dat je me wilt volgen.
    Maar zelf heb je ook een super blog en ik meld me gelijk aan hoor....genieten hier.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige sfeer proeft ik op je blog ...leuk dat je langs ben komen buurten op mijn blog en natuurlijk kom ik ook bij jou een kijkje nemen .... zie prachtige sfeerplaatjes en mooie dingen voorbij komen .... De stijl die ik vroeger had landelijk maar dan wit brocante .... had zelf wat meer houttinten erbij ...zo prachtig om te zien hoe lekker creatief je ook bent , en van niets weer iets moois maak .... genieten met een dikke G ... ben volger geworden ... voor nu wens ik je een fijne week geniet ervan ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is het vrolijk met de voorjaarsbloemen in huis, het lijkt alsof de zon bij je
    naar binnen schijnt, het ziet we weer zo sfeervol uit echt genieten.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Pauline, nou wat leuk dat je mij al volgt, ik heb me ook gelijk bij jou aangemeld, en ik ga even lekker verder neuzen op jou blog! Ik ben zo blij met de inspiratie die ik kreeg van jou kaartenwand, de lijst is helemaal naar mijn zin geworden!
    Lieve groet,Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Pauline, nou wat leuk dat je mij al volgt, ik heb me ook gelijk bij jou aangemeld, en ik ga even lekker verder neuzen op jou blog! Ik ben zo blij met de inspiratie die ik kreeg van jou kaartenwand, de lijst is helemaal naar mijn zin geworden!
    Lieve groet,Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en een fijne dag!