zaterdag 1 februari 2014

Dochterlief

                           Als dochterlief komt hebben we eigenlijk een bepaald ritueel van die dag.                            Allereerst naar de kringloop, want je weet maar nooit...! 
 Daarna aan de thee en wat lekkers en veel bijkletsen.
   Altijd is ze op pad met haar fototoestel en ze maakt ontzettend veel foto's en filmpjes. 
Voor haar studie, opdrachten/projecten en eigen blogs.
 Daar doet ze mij dan ook vaak een groot plezier mee. 
Want de foto's van mijn laatste veranderingen legt zij in een mum van tijd vast. 
Ik doe daar veel langer over. Maar heb ook niet zo'n professioneel toestel !  
Eén van de dingen die boven aan mijn verlanglijstje staan.
Ik ben weer blij met mijn pics!
 Hier weer een impressie van laatste vondsten en sfeerhoekjes.






Mijn laatste vondst is een mooi bloemenschilderij met een lelijke lijst, Door deze wit te maken geeft het een heel ander effect en past precies bij mij.




 Dit kastje heb een een tijd geleden een beetje wit bewerkt en al mijn bloemen kopjes en schotels en theepotjes in gezet. Het kastje heeft alle plekken in huis al eens gehad en nu heb ik het opgehangen. Dus moet er voorlopig even blijven hangen. maar ben er nog steeds verliefd op.







                     Deze apothekersflessen had ik samen met wat andere flessen buiten staan.
                                                    Toch maar weer eens binnen gezet.
                                                         Het geeft wel een fris effect.






                                   

                                    Mijn favoriete boeken van dit moment , goed in het zicht

.
                 

                              Ja mijn inspiratie haal ik ook wel uit deze boeken en tijdschriften.




Dit is een laatste vondst, de Aartsengel Michaël. Wel wat beschadigt, maar toch mooi genoeg om een plaatsje te krijgen. Altijd Engelen om mij heen.



Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden!
Dank je Margareth. Fijn weekend allemaal en liefs van mij.


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke post weer Pauline!
    Je hebt leuke dingen gescoord.
    Ik vind vooral je verzameling flessen erg mooi, zo met die ameryllissen erin <3
    En wat leuk dat je deze passie samen met je dochter deelt.
    Geniet van je spulletjes en een heel fijn weekend.

    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marie- José! Wat een leuke/lieve reactie. Inspiratie/passie delen is heel fijn! Jij ook goed eerste weekend van februari en liefs van mij.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en een fijne dag!