maandag 20 januari 2014

Leuke ideetjes.

Het is zo heerlijk om met je ideeën aan de gang te gaan. Eindelijk stond ik mezelf toe om weer de kwast te gaan gebruiken. Het kastje (uit mijn vorige foto's) ging wit worden. Een tijd geleden had ik een aantal oude geborduurde lappen gevonden, met het idee dat vast wel een keertje te kunnen gebruiken. Dus aan de slag.


















Een ander idee waar ik eindelijk een begin mee heb gemaakt zijn de blikjes aan de muur! Ooit eens gezien op Pinterest en was dus al een tijdje op zoek naar een stukje geschikte muur in mijn huis. Er blijft niet zoveel meer over namelijk. Maar in mijn werkkamer vond ik een plek!






     Met mijn oude postcard en poëzie muur ben ik nog bezig, zoals je kunt zien, dus dat wordt vervolgd ;)


                O ja, nog even laten zien dat mijn engelschilderij toch ook een likje verf heeft gehad!


     Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Liefs.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en een fijne dag!