woensdag 12 november 2014

Tussen herfst en kerst.




Het kerstgevoel komt al behoorlijk op gang in Huize Bloom.  Alle bloemenschilderijtjes zijn weer opgeborgen en hebben plaats gemaakt voor vele religieuze prenten en winteraccessoires. Hier een impressie van waar dit allemaal naar toe gaat voor de kerst van 2014.

De kussens van de bank in oude kussenslopen met kant en een gehaakt sprei om op te zitten.

 



Vele oude prenten heb ik gevonden in de kringloop en op rommelmarktjes

 






 

De Madonna van JDL staat overal altijd mooi.





Een oud opzet kastje in 2 halfronde delen, wordt nu gebruikt als pronkkastje.



Ook de grote Maria krijgt alvast een kerstkransje op.

Dit was een stukje van de huiskamer. Volgende keer ga ik de andere kamers laten zien. Dus wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Pauline,

    Eindelijk even tijd om persoonlijk te reageren ;-)
    Even een drukke tijd...
    Wat een gezellige woonkamer heb je zeg.
    Jij bent ook zo gek op die heiligenbeelden hè...ik vind dat ook zo mooi.
    En ook je halletje is een plaatje.
    Maar hoe is het mogelijk dat er nog niemand gereageerd heeft op je prachtige fotoposten?
    Of ben je zelf (nog) niet zo actief met reageren bij anderen?
    Je blogpost verdient het om bekeken te worden ;-)

    Fijn weekend en lieve groet, MJ

    ps en ik vind je prent van Theresia van Lisieux echt prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel MJ! Wat een leuke reactie, daar ben ik blij mee! Jij ook fijn weekend, liefs Pauline

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en een fijne dag!